Fredag

En dag fylld med saker..

Vaknade runt 9 tiden , en dusch och kaffe var välbehövligt. Därefter ringde Emelie och frågade om jag hade lust att följa med till MVC och ha Thilde under tiden hon skulle kika bebis och det kunde jag Självklart:). Därefter åkte vi till Dollar och köpte lite fikabröd som vi sen mumsa i oss med en kopp kaffe i Skeppmora.
Väl hemma beslöt jag mig för att dra igång med storstädning vilket verkligen behövdes. Nu snurrar tvättmaskinen för fullt och jag ska strax hänga upp nytvättade mattorna så dom torkar någon gång.


Fredagsmys?
Vi blir bjudna på mat hos svärföräldrarna om en stund  TACK <3


Kommentarer
Postat av: Susanna

Åh va roligt att du har startat en blogg =) Emelie sa att du skulle göra det, så jag undrade precis va du hade för adress =)

Ja vi åker nog den 15, 16 och 17 april som det ser ut, sen är det ju påsk och sen sista april, så då åker vi nog inte =)

När ska ni åka?

2011-01-16 @ 15:18:21
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0