Vitt är

Underbart.. 

 Jaha då är det Söndag igen och helgen är snart slut. Igår fick jag ett rejält ryck och grävde mig ner i den vita färgburken och penslade på den äckligt fula furupanelen i köket , samt spaljen ( stavning) i hallen. Jag är helnöjd med resultatet fast det är inte riktigt klart än. Ska försöka hitta en ljus grå färg till listen ovanför panelen, tror det kan bli snyggt eftersom vi ska ha gråa detaljer i köket :). 

På förmiddan har jag suttit och kikat på tapeter till hall och kök. Eftersom jag vill komma åt den "lantliga" stilen i huset så tror jag det skulle passa med en ljus mönstrad tapet i köket.









   

        
                                                               


Kommentarer
Postat av: Susanna

Fint =)

Föresten, jag skrev till dig förra veckan på face och undrade om vi kunde komma förbi jag och lillan, men du svarade aldrig =(

Vi kanske kan komma nu i veckan istället =)

2011-01-16 @ 15:56:49
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0